Marvel Travel

Urmareste-ne pe retelele sociale pentru a fi la curent cu ultimele noutati, idei de vacanta, promotii si surprize.

Contacteaza-ne zilnic intre 9:00 si 20:00

0748 362 795 contact@marveltravel.ro
  /  Inspiration   /  Hoteluri Luxury   /  Siguranta oaspetilor este prioritatea hotelurilor de lux

Siguranta oaspetilor este prioritatea hotelurilor de lux

Hotelurile de lux au facut eforturi considerabile pentru a-si reintampina oaspetii in conditii de maxima siguranta. S-au adaptat noii situatii provocate de pandemia globala de Coronavirus si au pus in practica solutii sigure si eficiente. Standardele curateniei in hotelurile de lux sunt prin definitie destul de ridicate, insa acum colaboreaza cu experti si autoritatile din domeniul sanatatii si igienii pentru a se asigura ca respectate toate prevederile. Mai jos va prezentam o parte din pasii importanti facuti in acest sens de hotelurile de lux:

  • Introducerea de noi proceduri create de experti dedicati care sa atinga absolut toate standardele de igiena ce impiedica raspandirea virusului. Astfel de proceduri presupun un program strict de dezinfectare a tuturor spatiilor, utilizarea de materiale si echipamente cu eficienta sporita, instruirea intregului personal al hotelului si respectarea normelor de distantare sociala. O echipa de Safety Management se va asigura in permanenta ca toate aceste proceduri sunt aplicate corect prin audite regulate.
  • Reamenajarea spatiilor comune pentru a se asigura distantarea sociala chiar daca hotelul este ocupat in totalitate. Instalarea de panouri de protectie si dispozitive de dezinfectare, reducerea numarului de locuri in restaurantele si barurile hotelului, delimitarea unui spatiu privat de pana la 25mp/persoana pe plaja, pavilioane individuale la spa cu dus si zona de relaxare privata.
  • Igienizarea camerelor se face zilnic cu produse aprobate de EPA si utilizand echipamente de ultima generatie precum pulverizarea electrostatică, utilizarea ozonului pentru purificarea aerului și a UV pentru sistemele de climatizare. In fiecare camera sunt plasate kit-uri speciale ce contin masti de protectie, solutie dezinfectanta si servetele dezinfectante.
  • Folosire tehnologiei pentru minimizarea contactului. Au fost create aplicatii mobile user-friendly in care clientii pot efectua check-in-ul, pot consulta meniul restaurantelor si barurilor, pot face rezervari la spa, pot solicita servicii extra si pot face plati.
  • Majoritatea serviciilor pot fi comandate in camera optand pentru lipsa de contact sau contact redus. Astfel oaspetii isi pot comanda mesele in camera, alegand sa fie lasate la usa. Daca sunteti cazat intr-o vila privata, puteti solicita serviciile unui bucatar si a unui butler. Activitatile in aer liber se pot organiza in regim privat. Serviciile spa precum masajul, se pot desfasura in confortul camerei tale.

Practic, orice detaliu a experientei oaspetilor in cadrul hotelului a fost luat in considerare si revizuit pentru a se asigura ca fiecare persoana se va simti in siguranta si confortabil pe perioada intregii sederi.

You don't have permission to register